მკვრივი უკანალი ცელულიტის გარეშე, დღეში მხოლოდ 2 ვარჯიშით!


მკვრივი უკანალი ცელულიტის გარეშე, დღეში მხოლოდ 2 ვარჯიშით!

 
 
 
 
 
 
 
ცელულიტი და მოშვებული კანი ნივთიერებათა ცვლის დარღვევისა და ცხოვრების პასიური წესის შედეგია. 

თუ სწორ კვებას ამ ორ არცთუ ისე რთულ ვარჯიშსაც შეუხამებთ, სულ მალე გაიმკვრივებთ სხეულს (განსაკუთრებით კი, უკანალს) და ყველაზე პრობლემურ ზონებში ცელულიტისგან კვალიც არ დაგრჩებათ. 
მაშ ასე:

ვარჯიში პირველი:

დადექით კიბის საფეხურთან ან მყარი მუყაოს ყუთის წინ (შეგიძლიათ, რამდენიმე ერთად დადებული წიგნიც გამოიყენოთ საფეხურად). მარცხენა ფეხით ადით საფეხურზე და მყარად დაეყრდენით ზედაპირს, ხოლო მარჯვენა ფეხით იატაკზე დარჩით, ოღონდ ოდნავ მოხარეთ ეს უკანასკნელი. ჩამოდგით ფეხი კიბიდან და ახლა მარჯვენათი ადით. გაიმეორეთ 12-ჯერ თითო ფეხისთვის. გააკეთეთ დღეში 3-ჯერ. 

ვარჯიში მეორე:

დაწექით გულაღმა და ფეხები მუხლებში მოხარეთ, ხელისგულები იატაკზე დაააწყვეთ. დაეყრდენით ხელებს და ასწიეთ წელი ისე, რომ მუხლიდან კისრამდე სხეულმა სწორი ფორმა მიიღოს (ისე, როგორც ნახატზეა ნაჩვენები), დაყოვნდით ამ პოზაში 5 წამი და დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას. ასე აიწიეთ 15-ჯერ. ვარჯიში შეასრულეთ დღეში 3-ჯერ. 

Advertisements

კომენტარის დატოვება

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s